Tant!?

Skulle då gå till bussen idag var tanken, men fick skjuts av Janne. Så fläsket får dingla ett tag till. Haha. Tänkte åka buss lite varannan dag för att smygstarta lite! Väl inne i stan så var det en tant som körde på mig med kundvagnen, inte en, inte två, utan 9 gånger! Vad är preoblemet? Jag står i kö som alla andra, de går inte fortare för att du kör på stackars mig!?
Så prov in Samhällskunskap, gody gody! Tror jag i alla fall. Haha. hade ju inte läst så mycket som vanligt men så ond att jag inte får godkännt får han inte vara. Dagens replik blir: "Varför pratar ni om bajs för?" "Vi pratar inte om bajs vi pratar om dig!" Haha. Men de var ju inte tänkt att få den inebörden. Jag tänkte ord som jag inte sa och då blev de lite fel inebörd i meningen. Haha.
Sen skulle jag mot bussen hem och då går jag över ett övergångsställe (Alltså ett övergångsställe där gående ska gå över) och då kommer de en till tant i en bil (eller kan de varit samma tro?) och de går ju inte så fort för en halt som jag så jag hann inte över så tanten fick stanna, men då börjar hon varva motorn som en 15 åring som smakat öl för första gången i sitt liv!

Tant!!!=NEJ TACK!!

Så tog jag bort plåstret på benet och de gjorde ont! Hår+Plåster=Smärta! Så ser de äckligt ut med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0