Utslag och hästsaknad!

Fick typ näsblod för en lite stund sen(?) Sen somnade jag och vaknade av att Matilda ringde och sa att Tuffan lever. Skönt att höra att han har det bra!!! Funderar på var alla märken jag har på kroppen kommer från? Är jag allergisk mot klet? För de grejerna de kollade hjärtat med satt dom fast med klet och nu har jag utslag där... Och på armen har jag med utslag och där vet jag inte vad som har hänt?


Sen måste jag säga att jag saknar mina små pollar väldigt mycket!! Dock vet jag att dom har det 100 gånger bättre där dom är nu än om dom skulle vara här hemma, men saknar dom ändå.. <3

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

sv; Ja håller helt klart med! Thailand verkar inte som ett ställe man flyttar till, men man kan åka på långa semestrar dit för det verkar så fint. Och USA skulle vara en dröm att bo i!

Internet Explorer eller Firefox? :)

Kram

2011-03-09 @ 16:47:07
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0