Vegiterian igen?

Nu när jag sitter här och pluggar för fult känner jag en nästa obehaglig känsla av att sluta äta kött!! Jag bara måste sluta! Varför kommer dena känsla!? Den är jätte stark och jag vill bara återgå till min vegiterian still och bara sluta äta djur!! De gick ju bra i två års tid så varför slutade jag? I dagens samhälle går det rätt bra att avra vegiterian, och varför skulle jag vilja äta döda djur? Jag vill inte äta kött!Nu slutar jag med det! Ne, de kan jag ju inte bara göra.. Känslan är stark!! Jag vill vara vegiterian!!!!!


Vem vill egentligen äta djur? Ganska många bryr sig inte men.. Jag känner att jag gör de! Jag vill nog ble vegiterian igen.. De känns bäst liksom.

Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0