1.a advent!

Sitter här i min ensamhet och bara njuter av..ja, vad njuter jag av? Ensamheten i sig är ju inte så rolig. Men lite skön efter en helg med snorungar (16 och 14 år gamla) Haha.
.
Sitter i alla fall här med endast adventssjärnan tänd och massa ljus och det behövs inte mer! Känns väldigt mysigt! Bara det inte börjar snöa så överlever jag nog denna mörka tid också. Tummen upp! Har hänt gardiner nu med och det suger verkligen! Svårt, jobbig och omständigt!
.
De blåste i alla fall inte dåligt. Behövde knappt gasa med Pem på vägen hem ikväll för vinden gjorde sitt! Men jag måste erkänna att det var svårt att fixa med vindrutetorkaren och styra samtidigt när det blåste så! Haha. Men kom som sagt hem i alla fall och nu blir det att mysa lite in my ensamhet!
.
Chingchong sidenkalsong!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0