<3

Jag antar att ingen vill läsa om min underbara helg! Eftersom människan i naturen tycker det är roligare att höra om folks olyckliga liv, men min helg har varit så långt från olycklig det bara kan bli!
.
Har verkligen haft en underbar helg med min underbara Mats. Underbart! Sådär som när man inte gör något underbart så är det underbart i alla fall. Sa jag att de har varit underbart i helgen? För missade jag de så skriver jag de igen! Underbar helg!
.
Lite Haloween då min personliga åsikt om min utklänad fick 5 av 5! Haha. Självgod som jag är! Eller förklaringen till den får i alla fall full pott! "Tänk dig att de precis slutat regna och du tänker 'nu går det att gå ut, titta så fin regnbågen är!' och precis när du går ut så BBBBBAAANNNNNGGGGG!!!! så var det ett litet åskmoln kvar som slog ner en blixt så fönstrena vibrerade och du dog!"
.
Så lite bio är alltid mysig en söndagkväll! Såg Tintin i 3D som blev min första 3D film vilket var spännande då jag satt och var rädd första delen av filmen för det 'flög saker på mig' Haha. Jag är så inte för dagens utväckling! Haha.
.
De var hårt att åka ifrån mitt <3 när helgen var slut.. Riktig hårt.. Sen vill säkert ingen läsa om hur mycket jag gillar min pojk, men jag vill skriva de! Jag gillar min Mats massor <3
Visa mobilen 3...JPG i bildspelVisa mobilen 3...JPG i bildspel
Och nej jag vet inte hur man gör bilderna större(?????)

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag gillar dig med Elinor :) Puss

2011-11-01 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0