Alla goda ting är tre

Hörde av en vän at allt ska vara tre! Kanske därför mitt knä fortfarande dampar då den bara genomgått två operationer? Den tredje är i alla fall på G så hoppas. Eller ne, jag har inga förväntningar på den faktistk. Dom säger att allt kommer bli bra och att de går att fixa, men det har dom ju sagt hittills med så vad ska man tro liksom? Hoppas kanske jag gör med antar att jag blir besviken..
.
Sjukgymnasten tyckte frästen att jag behövde operera de typ igår för att de inte skulle bli värre än vad det redan blivigt. Och han blev lite sur eftersom jag inte ens fått tiden än och det har snart gått en månad sen läkaren bestämde sig för en ny operation. (De är 7 veckors väntetid) Så igår gjorde jag inget annat än att ringa oh springa till sjukhuset, men fick ändå inte tag på den jag skulle prata med.. Men idag på morgonen svarade hon i alla fall och får ingen tid fören i januari, men hon kunde inte säga när än..
.
De känns lite som att det var såhär sist med? Fast då var det ju värre. Men då gick jag ju med en trasig menisk för länge så att korsbandet åkte åt fanders. Är det inte lite dumt att låta mig gå med det då?

Men jag är ju inte utbildad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0