Blocket.se Nya mötesplatsen!

Hahahahahahahaha
Dog lite där! Men en vän till mig (nämner inga namn men har inte så många vänner så kanske inte så svårt att veta vem det är i alla fall..) la ut sin vita volvo till försäljninga på blocket, som så många andra. Det ringde en som var intersserad att köpa den och de kom väl på något sätt överens om att ses och bla bla bla.. Men här är det roliga: Han frågade henne om det inte kunde ses mer! Hahahahahahahaha!!! Liksom "Om jag köper din bil, går du ut med mig då?" Lite roligt ändå!
.
Så alla singlar där ute, sälj era bilar!! Då finns chansen att ni hittar kärleken!

Kommentarer
Postat av: annenym

tror jag känner henne !

2011-11-16 @ 17:40:08
URL: http://hestliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0