Ekonomi

Räknar på min ekonomi, vilket är lite roliogt när allt går ihop utan att man behöver anstränga sig allt för hårt! Dock är jag och mitt konto inte ekonomiskt redo för jul, som alltid. Men annars lever jag faktiskt! Tack för jobb!!
.
De jag skulle komma fram till var att enligt konsumentverket är det rimligt för mig "Kvinna mellan 18-30 år" att förbruka 1620 kr på mat varje månad. Det tyckte jag lät mycket så har denna månad skrivit upp var alla mina pengar försvinner och nu är jag uppe i 776 kr på mat, och det är mindre än halva månaden kvar. Sååå tror inte att jag kommer upp i så mycket fraktiskt! HAHAHA! Där fick ni konsumentverket! Ne, men självklart är det något "medel, snitt, ungefär, rimlig,"-summa med 1620 kr/mån. Men njuter lite ändån av att jag håller mig under den!
.
Tycker det är roligt med ekonomi faktiskt. Min egen har ju till och från inte varit så rolig att se, men tycker ändå de är roligt att jobba med den och räkna och fixa och skriva planering och sånt. Kanske ska bli ekonom? Haha.
Mins när man behövde busspengar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0