elak elAK ELAK!!!

Försöker vara elak men ingen tar mina kommentarer som elaka.. Vad har hänt? För när jag inte ens försökte så blev alla arga, men nu när jag anstränger mig till max och gått och klurat på vad jag ska spyda fram ur min stora mun för att få en ledsen eller sur kommentar tillbaka, ne! Då är alla glada! Har jag gått och blivit snäll?

Min stora lillebror har börjat gå på "stickträffar" Dom stickar alltså.. Viste inte ens att han vista vad det var?! Jag drog genast slutsatsen att han måste varta lite tillsig i någon i den gruppen så nu igår när jag kom hem så skulle jag mobba honom för det då som den elaka storasytern jag är! Lite mitt jobb liksom!

"Oj är du hemma, trodde du var på symöte ;)"
"Ne, de är bara på torsdagar."

VA?! Han skulle ju bli arg?!?!?!?!?!?!?! IStället blir jag upprörd! Vad gör jag för fel??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0