Ett helt vanligt återfall

På bussen (mot gymet *SKRYTER* om hur hurtig jag är) imorse så satt de två tanter och pratade om hur gamla dom kände sig nu när deras barn blivit vuxna.
"Man märker hur gammal man är när barnen fyller år!"
Då undrar jag, känner man sig ung hela livet då om man skiter i att skaffa barn? Fru Lidholm den äldre trodde dock att man kände sig gammal bara för att man inte fick barn.. Känns som man inte kommer från att åldras? Jag som trodde jag hittat ungdomens källa.. attans!
.
I övrigt på tal om tanter så satt jag med fötterna på sätat i bussen (Skäms på mig, men jag hade i alla fall inga skor på!) Då kommer det på en tant som stannar och bara sten glor på mig med en såndär blick som bara tanter kan ha! Typ "DÖ-dagens-jävla-ungsdom!" och jag kännde bara "Vad är ditt problem kärringjävel!? Vänd din framstjärt åt något annat håll så jag slipper se på ditt fula tryne som ingen antirynk-kräm kan hjälpa!" De fanns platser lediga överallt och skulle hon ändå envistats med att sitta jämte mig skulle jag snällt tagit ner min väska och mina fötter på golvet. *ÅÅåå andas!!*

Om alla tanter skulle vara som du var mormor, då skulle jorden vara bäst<3

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN Lidholm d.ä.

Jag är faktiskt inte så gammal att jag kan kallas fru!

2011-11-11 @ 09:34:09
URL: http://hestliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0