Här kommer muskelknutten!

Inte varje dag man är helt själv i TR's lokaler! Torsdagar kanske inte är någon träningsdag? Haha. Men jag utnyttjade i alla fall min ensamhet genom att försöka mig på att förstå en magräningsgrej som jag testa innan man då orkade jag inte ens göra en rörelse.. Och sen när man ser 80+are lägga sig där och göra typ 50 stycken så blir man lite besviken på sig själv. Är det så illa? Nej det visa de sig att de inte var riktigt så illa i alla fall. Låg bara helt fel på de så nu jävlar ska här bli magrutor!!!!!!! (in my dreams i alla fall)

Kommentarer
Postat av: Anonym



sjukt snygga magrutor! Dom går till och med utanför magen...

2011-11-24 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0