Häst är problem!

Pratade idag om hö och halm att de iår kommer bli en brisvara. Halmen kostar nästintill lika mycket som hö! Och nu kände jag bara "VAD SKÖNT ATT JAG INTE HAR HÄST!" Jag bara mins vad alla problemen var! I jämförelse med då så är jag helt problemfri idag! Största problemen jag har kan man läsa nedan, haha!
.
Klart jag saknar hästar otroligt mycket och mår lte smått dåligt över att inte umgås med dom små liven! Bara känslan av att se en häst saknar jag! Känna luken och den mjuka pälsen och värmen dom utstrålar! Men just när man pratar om hö så mår jag riktig bra av att idag vara hästfri. Det passar inte i livet just nu.. Men självklart drömmer jag dagligen om att få pussa på en söt liten häst varje dag och komma ut i skogen!
.
Hästar är problem, men det är de värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0