Hennes röda flätor börjar färgas grå

Är i mitt kära HappyH. och känner av en vis könsdiskriminering när jag som ville följa med och hämta ved inte fick det, medan min lillebror som ville stanna hemma blev tvingad att åka med(?) Så nu sitter jag här och blir fet istället. Eller tränade faktiskt i morse och var ute och gick 7 km med Ullsa. *Oj vad hurtig jag är* Haha. Men kanske lika bra då vi ska ha lite familjetime ikväll så får inte umgås med dom för mycket! Haha.
.
Förövrigt sitter jag och stör mig så hårt på folk att jag inte riktigt klarar av att håla fingrarna i styr! Haha. Mogen som få känner jag mig när jag känder ett starkt behöv av att vara lika jobbig, bara för att!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0