Jag gillar öland för där är det plant!

Tog tummen ur röven och cyklade till jobbat denna afton och det gick helt okej bra. MEN HEM!! Fy vad jobbigt!! Varför dessa backa? Det är denhär "dalen" jag pratar om som ligger mellan där jag bor och mitt jobb. Och eftersom det är just en dal så behöver den egentligen inte finnas!! För det går ju först ner sen upp igen så jag och kossorna bor i princip på samma höjd.
.
Så nu när jag trampade på där i backen hem utan att komma något vidare frammåt så tänkte jag att man borde kunna bygga en "cykelbro" över dalen. Smart va? Jag kan förstå att de kan vara lite omständigt att bygga om hela vägen, men att lägga till en lite cykelbana kan väl inte vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0