Jag ska knu, knu, knuffa dig i sängen!

Varför står det inte någonstans vad preventivmedel kostar? Hur ska jag kunna veta de om det inte står någonstans?? Ska man behöva ringa och "Hej jag är lite störd, vad kostar ett pack p-piller?" Haha. Ne men de borde ju finnas en lista eller något på ungdomsmottagningens sida eller nått men inget vad jag hittar. Är inte det lite konstigt?
.
Sen är det rätt stor skillnad om jag inte mins fel hur gammal man är. Lite som att åka buss! Är det över 21 man börjar betala vuxen-pris? Måste börja planera här nu när jag börjar bli gammal! Haha. De är dyrt att inte bli gravid, men de lär ju vara möe dyrare att bli de(?)

Kommentarer
Postat av: Milla

Upp till 21års ålder betalar man bara 30kr /paket, och ett paket innehåller oftast en 3månadersförbrukning, när man fyllt 21 kostar en 3månadersförbrukning 120kr tror jag :)

2011-11-03 @ 17:01:00
URL: http://mrsmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0