Julpimpar södra vi!!

Igår somnade jag på bussen hem och vaknade av att folk tittade konstigt på mig när dom gick av där jag skulle av. Haha. Inte dåligt trött! Men de var ändå som en dans på rosor att gå upp till jobbat idag och såg glädjande att MammaKo var mycket piggare och hennes kalv levde glatt! Lycka!
.
Väl hemma igen så började det julpyntas efter att fått hem lite grejer från HappH. Eller advändspyntat kanske man kan säga när jag inte har några tomtar eller smällkarammeler utan mer stjärnor och advändsljusstake. De känns lite mysigt faktiskt! Så spelade dom julmusik på radion! Känns så tidigt, men de är det tydligen inte(?)
.
Men jag kan inte visa mitt pimp för har ingen kamera som sagt.. Julklappar är jag ju lite emot men om någon ändå får för sig att ge mig något så vill jag ha en kamera!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har kommit på vad din julklapp är... kostar runt 100 kr :P

Väl mött!

2011-11-25 @ 10:04:41
Postat av: Elinor

Hur jävla snoppigt svårt ska det vara för alla människor att fatta att vi INTE ska köpa julklappar???



Men tack ändån :)

2011-11-26 @ 09:22:51
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0