Kanske inte skulle gått upp alls idag..

AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!
Vaknar och ser att klockan står på 05:03 och tänker "snälla säg att det står 03:05! SNÄLLA!!" Men de gjorde det inte så UPP ur sängen som ett skott i röven och på med lite kläder ner till "Permo" som moppen nu blivit döpt till och DEN STARTAR så snällt! Tack! Ser dock ingenting för rutan har isat igen men hoppas på att inte få mötande trafik och iväg!
Hinner halvägs och Permo STANNAR!? MeN dÖ! Soppartorsk.. Kommer på att de finns en reservspak! Jippi! vidare iväg och kommer fram till en upplyst ladgård med en bonde på bra humör (Tack för er tålmodighet!) JObba JOBba JOBBa! Och blir klar rätt skapligt ändån.
Har ju en dunk "bensin" som jag fick av han jag köpte moppen av så slänger i den och iväg, kommer dock bara typ 20 m då Permo strejkar! IVÄG igen 2 m, 2 m tlll, 2 m igen.. DÖD! Man vad fan? Vad har jag gjort för att förtjäna detta??????
Snäll som mina arbetsgivare är så fixar och trixar dom så allt kommer nog funger sinom tid! Jag tänker dock inte berätta vad JAG GJORDE FÖR FEL för det är lite för pinsamt för att allmänheten ska få veta! Tacka gud för cykel!
.
Trevlig bajs-morgon!

Kommentarer
Postat av: mw

Erkänn att du tankade med disel ;)

2011-11-09 @ 12:18:40
Postat av: Elinor

Tyvärr var det nog lite mer pinsamt än så.. ;)

2011-11-09 @ 15:24:01
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0