Varning för klag!

Är så sjuuuukt trött! Hur kan jag vara de? Kanske för att jag gick upp vid 4 idag? Vaknade till och från hela natten med, typ som vid 11 så var jag redo att gå upp. Haha. Bara 5 timmar för tidigt liksom! Så nu är jag i alla fall trött men känns lite väl pinsamt att sova innan 9(?) Haha.
.
Sen har jag ont överallt! Ne, de är faktiskt inte sant, för ovanlighetens skull. Jag har inte ont så mycket nu för tiden faktiskt. Det är bara dethär jävla knät som inte vill ge sig. De är svullet så knäskålen kan inte "spåra" ordentlig så det fastnar till och från (troligtvis det som hände när korsbandet gick sönder) så är lite rädd att de ska fastfastna! Men har ju inte så hög tempo så ramlar nog inte som jag gjorde när korsbandet dog.
.
Har forfarande inte fått någon tid  för när den tredje operaionen av knät blir. Tredje gången gilt eller hur säger man? Hoppas jag kan få en tid så snart som möjligt så det kan bli bra så snart som möjligt! Har dock inte jättestora förväntningar med tanke på att dom sagt att de kommer bli bra efter de senaste 2 operationerna, med men de har det ju inte blivigt.
.
Men man ska la inte vara bitter! Men just nu känns det inte så bra i lille benet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0