Verkligheten är inte alltid så verklig

Pankakor is the shit! Idag så glömde jag bort om det var morgon eller kväll när jag stod där bland korna. Haha!! Hur trött är man då? Ne, jag kände mig inte så trött imorse men skenet kan bedra ibland. Men kom efter lite betänketid på att kalvarna såg lite hunriga ut så drog slutsattsen att det var morgon.. Bra Elinor, bra!
.
Tar på mig mys-tröjan som jag hittade i mammas gamla garderob som hon typ måse haft när hon var gravid med en riktig tjockis!! Haha. Men fula kläder är ju modääärnt nu för tiden så varför inte!? Iväg mot den blåa staden i hopp om bättre tider. Ser nästan ut att bli sol idag så målar naglarna bruna för att skiten under dom inte ska lysa igenom.
over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0