Vila i frid Hickstead!

Jag såg på "världscupen i hästhoppning" igår live på SVTplay innan jobbet. Så tänkte jag "Jag ser bara dehär ekipaget (Världsettan Eric Lamaze på hästen Hickstead) se går jag till jobbet" Så när dom gått i mål så stänger jag ner datorn och när jag kommer hem så ser man att om jag hade tittat 10 sikunder till, då hade jag nog kommit försent till jobbet. Fy vad hemskt!!
.
Lägger en tanke till Häst, ryttare och team! Måste varit så hemskt att sitta på en häst som ramlar ihop! Måste känna sig väldigt maktlös..
.
Och ett underart agerande av hästskötaren som snabbt är framme och lossar sadelgjord och försöker göra något i en väldigt pressad och stressad sitvation. Hon verkade inte drabbas av panik som många andra gjorde! Vilken underbar hästskötare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0