Drömmen om ett barn

Såg att de var ett par som lagt runt en halv miljon på att skaffa barn. De är sjukt mycket pengar! Dom hade gjort massa provrörsbefrukningar med det fungerade inte så dom bestämde sig till slut att adoptera. Och de var "inget fel" på föräldrarna påstod läkarna, de blev bara inga barn.
.
Jag tror jag är emot provrörsbefrukning! Jag menar de finns så mycket barn där ute i världen som behöver föräldrar så om man nu inte kan få egna på "vanlig" väg så tycker jag nog att man kan hjälpa ett barn som redan finns. Egentligen skulle kanske ingen få få barn alls tills de inte finns några barn kvar! De lät lite slaviskt.. Men någon kanske förstår vad jag menar? Sen ska jag ju säga att om jag själv satt i den sitse skulle jag säkert med vilja gå och få mitt eget barn (men jag ska ju inte ha några så de problemet är ju löst)
.
De verkar lite som att alla tror att livet blir så bra bara dom skaffar barn! Som om alla problem skulle lösas då? Nej, de är då dom börjar. Och tiden precis efter är la jobbigast eller? Nu har jag ju inga egna barn så kanske inte är expert på ämnet, men så jävla underbart kan det inte vara att torka bajs och vara vaken hela nätterna? Finns tydligen par som skaffar barn för att "rädda" förhållandet. Då är man i alla fall ute och cyklar för är det något som tär på förhållanden är de la barn..
Eller?

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är verkligen min idol!!!

2011-10-28 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0