Dröm.se

Hörde på radion för ett tag sen att människor i ens omgivning HATAR när man ska börja dra igång vad man har drömt.. Men nu gör jag de för jag gillar ju att störa folk. Haha.
.
Jag kommer in mitt under lektionen som är någonstans där jag aldrig varit förut. Och inser att min klass består av de personer jag gick i samma klass som i högstadiet(?) I alla fall så skulle vi göra en uppgift som gick ut på att vi skulle tänka på det hemskaste vi varit med om, välja en film där huvudpersonen hade varit med om något liknande och sen skriva om det. Den du syrran, den kanske du kan använda på dinna barn sen nar du börjar jobba! Jag kom som sagt in sent så Angelica Magnusson fick förklara för mig vad uppgiften gick ut på. Men innan jag började med uppgiften så sprang jag och Angelica runt och flamsade och frågade Tom Åberg massa konstiga saker om tumstockar? Men Camilla Kanth blev så förbannad på oss för vi störde så till slut satt vi oss ner och började skriva. Jag valde då att skriva om hur jag förlorade min pappa och tog "Skattkammarplaneten" som film! (Love den filmen!!!) Och hela drömmen från att vara en fin "återträff" med gamla klassen förvandlades till en mardröm! Jag började stortjuta och började inse hur hemskt allt varit!
.
Så vaknar jag och känner att jag gråter och är helt groggy! Som om någon slagit mig i huvudet.. Betyder de något? Är de ett tecken? Vad undrar jag, vad?

Haha!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahahahaha! xD Jag tycker inte det låter som en dröm? Tom prata om nåt man inte förstod, jag var förbannad... Låter som en vanlig dag på högstadiet ;)



Men jag kan relatera till att man gråter i drömmen o sen vaknar o upp täcker att man gråter på riktigt! Jag drömde en gång att mamma dog o självklart börja jag tjuta, vakna o tjöt o det kändes så verkligt så var tvungen o gå o kolla så mamma levde :P

2011-10-28 @ 23:00:58
URL: http://mrsmilla.blogg.se/
Postat av: Elinor

Haha. Ne de kanske bara var en återblick ;)



de är läskigt är de och de tar en stund innan man kommer tillbaka till verkligheten!

2011-10-29 @ 09:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0