För de är ingen vanlig dag..

..för jag har jobbat 12 timmar! Hurra hurra hurra!
.
Ja, och nu kommer alla bondbarn och arbetsnarkommaner säga: "Men jag rååå?" Men de handlar om mig nu, och jag har nog aldrig jobbat 12 timmar på den dag förut(?) Och då menar jag inte "varit på jobbet 12 timmer" utan JOBBAT 12 timmar. Eller jag har självklart varit på jobbet med, annars hade det ju aldrig gått.. Men jag har liksom jobbat dom timmarna!! Tummen-fucking-upp!!
.
Vi pratade massa om hur olika alla kossor är, att dom reagerar så olika på så lika saker. Vissa står still och njuter medan andra hoppar högt och sparkar! Men de är klart, dom är ju små egna individer och de är det jag älskar med djuren! Var jag inte i dagligt behov av just de för min överlevnad kunde jag lika gärna jobba var som..
Jag gillar verkligen dom små odjuren!
Hur stora öron kan man ha?

Kommentarer
Postat av: Mäts

Tycker öronen är fina xD Haha

2011-10-26 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0