"Hade du blivit mindre lyckad skulle jag vågat satsat"

Dessa ord sas från en klock vän till mig om min utväckling i mitt liv! Jag vet inte riktig om jag ska ta de som en komplemang eller inte?
.
Lite som om lyckan skulle ta slut efter ett tag, så blir någon väldigt lyckad så är det ingen idee att resten försöker för det kommer ändå inte gå. Haha, som om jag skulle vara lyckad?
.
Lite som att man ska ha en ful kompis för att själv framstå som lite snyggare=de går bättre att ragga. Haha! Den filosofin gillar jag att folk kör med, för de har vi ju faktiskt bevis på! Men vi har nog inga bevis på att de fungerade..
.
Jag flängde hit och jag flängde dit. Nu när jag ser på mitt förflutna (som jag lämnade för lääänge sen) så fattar jag inte hur jag kunde våga göra visa saker. Hur? Haha. Hamnade lite här och var utan att veta hos vem, var, hur eller varför. Men de löste sig alltid. Fan ibland kunde det ju gått riktigt illa men jag har haft jävla tur!! Känns ibland som om jag bad lite om att hamna i skiten, men ändå blev de "lyckat" Så finns det dom som undviker det till max och ändå inte lyckas.. Var det så hon menade min lilla vän? Man måste nog vara knäpp för att de ska bli lyckat!


Men du är rätt knäpp du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0