Jag ska tvätta hela lagården lilla bonde..

.
Har varit på jobbet nästan hela dagen och städat städat städat! Fint inför vintern som närmar sig med stormsteg! Är bara hemma en snabbis och äter sen på't igen!
.
Dum i huvudet som jag är och inte lyssnar på mig själv så tänkte jag ta bort lite spån under gummimattan hos en ko som är lite..nervig kan man väl säga. Men det går så bra och hon är så lugnt och helt jävla plötsligt kommer det ett ben flygandes!! Jag ramlar på spaden och hammar under en annan ko som till vardags är det mest jobbiga as som finns. Men min nya favoritkossa bara står där och jag får till och med dra mig upp med stöd mot henne. Gud vara dig nådig 873! Jag är dig för evigt tacksam!! Men ont som fan inte vet jag gjorde, och gör de!! Varför? Varför jag!?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken dramatik det är där du far fram! Snälla försök att inte dö!

2011-10-26 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0