När jag blir stor vill jag bli som du!

Har verkligen en för snäll chef! Vad jag än gör för fel så skäller eller skyller han aldrig på mig. Oftast skrattar han åt mig eller så säger han "De är inte mycket att göra åt" Även när jag har gjort ganska stora missar så lägger han aldig skulden på mig som person utan gillar läget och försöker göra de bästa av de! Såååå bortskämd är jag!
.
När jag blir chef (HAHAHAHAHAHA!!!!!!!) ska jag tänka tillbaka på honom och sträva efter att vara som han nu är mot mig till mina (stackars) anställda.
.
Nästa vecka blir även en "lyxvecka" med bara två tidiga uppstigningar! Underbart! Kan nog behövas eftersom jag ska få min dom av läkaren på måndag förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0