10,8 mil på 2 veckor!

Ching chong siden-kalsong! Nu har jag gått mina 10,8 mil! på 12 dagar!! Nu tänker jag inte röra mig en centimetar till! Haha. Men i södra vi så går alla så har inte varit så ensamt, eller klart de är ensamt men man känner sig kanske itne så mobbad trots allt för de är många som går runt med stavar och reflexväst här in the town! Mohaha! Blev "omkörd" av en herre (Han var inte pojk, men inte gubbe heller. Vad är man då? Man?) som gick i normaltempo tyckte jag. Men oj vad fort han gick och försvann innan jag ens hann att blinka!!!!!! Och eftersom denna juvliga snö har fallit hos oss så såg jag hans spår och roade mig då med att försöka gå lika fort som han. Haha. Nu hade han längre ben än mig, men i alla fall. Orkade med hans tempo sådär 20 steg sen dog jag!! Men varm blev man i alla fall så tummen upp!
.
Ne men som sag ska jag inte röra mig mer idag, eller i detta liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0