Älskar när solen går upp!

Varför ska man alltid vakna när man brukar gå upp när man för en gångs skull har sovmorgon? Ingen risk att jag försover mig i alla fall. Fast jag börjar gilla de! Jag gillar att vara vaken när solen går upp och man ser allt vakna til liv. Speciellt när det är så fint väder och plusgrader i februari och jag hoppas forfarande på sommar nu! Haha. Snön är snart borta och solen har redan börjat skina som bara den! De är nästan varm att sitta här med långarmat, men de kan ju vara för elementen.. Men mer uppiggande att säga att det är solens förtjänst! Peppar träning och en Angelica idag!
.

Förra sommaren när min bästa och jag njöt vid hamnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0