Blåmärks-morgon

Hej och välkomna hit. Jag heter Elinor Björk men till vardags kallas jag "Öhh!" Vilket jag trivs väldigt bra med, passar min personlighet lite! Blir lite rädd när folk använder mitt tilltalsnamn i vardagen. Känns som det är lite för seriöst.
.
Min hud på min ena hand frös fast i en stolpe idag vilket gjorde extremt ont att dra bort! Huden satt liksom kvar på stolpen medan handen satt kvar på min arm, som gick iväg.. Haha. Kalvsläm på händerna+fryst stolpe=Inte smart! Kände mig lite som en tecknad figur som slickar på en stolpe och så fryser tungan fast! Tummen upp!!
.
God natt, eller god morgon skulle man kunna tänka sig, on the sametime så att säga!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0