Där hade jag flyt!

Åker mot den stora staden som ligger väster om viken för att svettas bort några kilo choklad som fäst sig på min kropp. Bussen går 14:05 från Södra-fucking-vi och ska vara i vimmerby 14:25. De betyder att jag får vänta i 25 minuter på att bussen mot Västervik ska gå. Men de visar sig att de går en buss i samma rikning klockan 14:20! Kör bussis kööööör! Haha. Ne men jag hann med den bussen så nu anländer jag 30 minuter tidigare så alla mina fans vet de när ni ska ta emot mig!
.
Man kan ju tycka att KLT kunde tänt lite längre och väntat med denna buss 5 minuter längre så skule jag ju alltid hinna med den. Och man kan inte ta en "lite tidigare" buss från hålan då de inte går några!! Haha! Men, jag inser att det inte bara är jag som åker buss här i världen, och att de inte kan vara lätt att vara den som beslutar hur bussarna ska gå. Gud hjälpe dig! Ja, så vuxen har jag blivit! Men varför man inte får ta med sig cyklar på tåger kommer jag aldrig sluta irritera mig på!!!!! Mitt liv skulle bli så mycket enklare då!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0