Det där med att vara ledig..

Det sämsta med att vara ledig en dag är att man sover ut helt, alltså väldigt länge, och har man sovit hela dagen och inte gjort någor vidare ansträngande så är man inte trött på kvällen när man ska sova = somnar inte!!!! Och när man vet att man ska upp tidigt dagen efter så blir man så stressad över att man inte somnar och bara ligger där och "Nu är det bara 5 timmar kvar tills jag ska upp.. Nu är det bara 4 timmar kvar.." Sen när klockan väl ringer då jävlar kan man sova som en sten! Konstig!?
.
Igår försökte jag ändå lura kroppen att den varit igång hela dagen genom att åka och träna på eftermiddagen, så jag med dessa underbara bussesor kommer hem fram mot kvällen. Trots detta så somnade jag inte förren halv 1 och vaknade av mig själv vid halv 4, då det inte var någon idee att somna om eftersom klockan ringer 03:45.. Härligt!
.
Ne, nu ha jag klagat klart och ska efter att ha slukat massa gröt gå och sova en stund för att sedan jobba vidare! Älskar att jobba! Man sover så mycket bättre då!! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0