Drömde att jag sov!! Mmm vad skönt!

Haha. Imorse var det riktigt hårt att gå ur sängen. Drömde att Mats och jag skulle gå och sova här hemma i min skäna säng. Hinner precis ner under täcket, så ringer klockan in real life.. "Det här kan inte stämma. Jag la mig ju precis??" Haha. Ne de var inte roligt. Vaknade inte något inatt heller så var helt bota som vanligt när de händer att jag sover en helt natt utan att vakna. Hemma nu i alla fall och allt gick kanon som vanligt. Fina kossor!! Solen skiner och jag har kokat alldeles för mycket gröt. God morgon!
.
Såg att termomentern stod på minusgrader när jag gick till jobbet imorse. Våren är inte här än inte! Ska tydligen vara plusgrader dygnet runt i 7 dagar för att officielt få räknas som vår. Hade varit de i skåne-land tydligen, så säger grattis till dom.. Host host! Sverige är ett så konstigt land. De är skillnad på flera månader från norr till söder. De är liksom vår i söder nu, men vintern har väl knappt ens tänkt tanken på att lämna norland eller? En sak är ju säker, tänker inte flytta uppåt i alla fall!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0