Ge upp människa?

Jag kanske har sagt de innan men helvete vad kallt det är!! Jag har uteslutit att de bara är vinter, de är en ny istid! Haha. De var sådär -17 grader när jag gick upp idag och nu skiner solen och det är -12 grader... Och mitt "jag-fryser"-problem fortsätter! Det är så svårt dethär med näsan när man måste gå eller cykla, eller rent teknisk sett är näsan ett problem bara man måste vara ute när de är kallt. (kallt=under +15!!!!! Haha) Det kanske säger sig självt att de inte går att dra ner mössan så mycket så att näsa täcks, för då ser man ingenting. Och halsduken blir blöt och man nu över huvud taget lyckas med att ha den över näsan, då man andas! Skulle behöva en rånarluva, som täckte HELA näsan! Så att det är en tygremsa mellan ögonen med! Lite som en burka? De borde väl finnas på typ jägar-affärer eller något sånt(?)
.
Kanske blir svårt att andas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0