Jag är lika nyttig som paket socker..

På ICA har dom nu haft billiga äpplen i två veckor = Jag har shoppat loss på ICA. Haha! Gillar de skarpt! Dom hade även bra piser på lite all möjlig frukt så de var bara att andas in och ut, sen börja plocka påsarna fulla. Men dom har verkligen tänkt till där när dom samma veckor har extra bra priser på GODIS. "4 för 20" är helt livsfarligt!! Haha. Så ska man då tänka "Men nu har jag köp så mycket frukt så lite choklad är jag värd!" Och precis så lyckas dom få mig att tänka. Haha. Jag går så hårt i fällan.. Noll självdiseplin! Men dom på ICA ska ju med få lön.. Jag kan ju säga att jag gjorde det för deras skull! Hm..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0