Januari är SLUUUUT!

Känns som att de varit Januari i all evighet men nu jävlar är det februri i alla fall!!! Mohaha! Helt seriöst känns det som evigheter sen det var december, och de innebär att de måste varit januari väldigt länge? Dock har det väl bara varit en månad som vanligt, men en lååååång månad.. Äntligen slut i alla fall och lönen på kontot! Haha. En månad närmare våren, närmare mer mänskliga förhållanden från moder natur(!!!!!!!) Svårt att se att vi är påväg mot ljusare tider när snön faller allt tätare och tempraturen sjunker. Men ge inte upp Elinor, ge inte upp! Med blåser och sår har och var, överallt så ser jag så fruktansvärt mycket fram emot att gå 6 kilometer och jobba 3,5 timme innan sängen får göra sitt jobb och bära upp min (döda) kropp. Köpte äckliga knäckebröd för jag är så jävla snål som fick bli min lunch för magen vill inte ha mer..? Men jag är inte bitter!
.
Lyssnar på Moa Lignell och gillar de faktiskt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0