!!!!!!KÖPSTOPP!!!!!!

Måste säga att mitt köpstopp funkar väldigt bra. Tror jag ska fortsätta på den banan! Haha. Har inte ens gått i en klädaffär på hela månaden = har inte ens kunnat köpt något onödigt som jag egentligen inte har råd med, men de var ju på rea. Haha. Men många 50-lappar blir lätt många 100-lappar tillslut. Så denna månaden står det 0:- på kläder på min lilla antecknings-lapp som jag skriver upp vad allt kostar i olika kategorier. Älskar den! Jag vill liksom inte skriva upp massa pengar i "klä-spalten" så köper alltså inte kläder. Jag skäms lite för mig själv. Haha.
.
Blev i alla fall väldigt lycklig när jag tittade in på mitt konto såhär efter halva månaden när pengarna brukar vara nätt och jämt slut.. Men denna härligt köpstopp-månad var det lång ifrån det normala. Körkortet och tatueringar HÄR KOMMER JAG!!!!!!!! Känns verkligen underbart! Ska fortsätta såhär till sommaren. Får se hur bra de går(?) Men med sånahär resultat så kan man ju inte annat än att dra slutsatsen att "köp inget"-metoden funkar för att pengarna inte ska ta slut! Helt otroligt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0