Lever på hopp och vilja!

Har haft ett litet hemligt mål och idag lyckades jag uppnå de! Stod där i en hel timme, 60-fucking-minuter, och sprang på min kära crosstrainer. Vi älskar varandra!!! Svetten bara sprutade åt alla håll, och kan förstå att ingen vill stå jämte mig. Haha. Fan vad bra de kändes! Fan vad bra jag är! Bara jobbade på utan att tänka och så lyckades jag! JAG lyckades!!!! Så stolt över mig själv och mina utmattade lår. Kan säga att de sista 5 minuterna kunde jag lika gärna lagt mig ner och dött, men skam den som ger sig så nära mål! Hoppet och viljan gick före förnuftet och faktan. Jag orkade egentligen inte mer men FAN vad bra jag är på att övertala mig själv till att fortsätta ändå!
.
Sprang i alla fall lycklig som satan iväg till sjukgymnasten medan svetten fortfarande droppade ner på golvet från min rödflamiga kropp. Han blev impad, eller så inbilade jag mig bara de för att jag vill att han skulle bli de(?) Haha. Jag ska i alla fall äntligen få göra mitt fystest för att se om knät hålle. 3 veckor tills dess. Då har jag något att sträva efter. Tycker annars inte om att sätta upp mål, så som "jag ska gå ner si och så mycket på si och så lång tid." Man misslyckas bara och blir besviken. Mitt mål är att må bra nu, och alltid! Men testet för knät känns rimligt och jag ska köra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GO ELINOR! FUCKIN GO!!!!
.

Den håller än! Haha
.

Snart ett år sen! Ojoj vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0