Man måste ge för att få ta!

Haha.
Effektiviteten är på topp när jag hoppade stutsmatta samtidigt som jag stekte pannkakor. Haha. Kände att jag behövde äta rätt snart så jag hann smälta maten innan jobbet, men ville inte hoppa efter jag ätit. Så fick bli samtidigt mer eller mindre! Men ska man stoppa i sig energi måste man göra av med enerig om man vill få + - 0. Man kan ju inte bara ta och tro att de funkar som jag gjort hela livet. Haha.
.
Samma sak med lönen tillexempel, som jag får imorgon!! För att få in lönen på kontot måste man ge jobb. Ingen förväntar säg väl att få pengar utan att göra något för att få dom? Eller om man ska tävla i något kan man inte bara tävla och tro att man ska få massa placeringar. Man måste ge av sig själv och träna hårt för att få något tillbaka. Samma sak med sex...? Haha!
.

Jobba hårt! Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0