"När jag kom hem började vi göka för att de var kul"

-Biggest Losser Robert!
.
Haha. Här sparar vi inte på krutet. Rakt på bar'e! Det är tydligen så att Bigges Losser-Robert ska bli pappa efter lång väntan. De har tydligen försökt länge men läkaren har konstaterat att Roberts spermier var för dåliga på grund av hans övervikt. Så när han kom hem från slottet så lyckades dom göra ett barn tack vare viktnergångne. Detta måste ju få alla unga feta människor att tänka till lite(?) Tydligen är ju barnfrågan väldigt stor och seriös, ändå sitter folk och blir fetare och fetare. Vi röker, vi super och äter på Donken. De blir inga föräldrar av oss inte!
.
Jag menar, hur går det till över huvud taget i sängen när akten ska börja? Är man så fet så kommer ju inte partnen in mellan låren. Killen måste ju ha en gigantiskt lång snopp om det ska ens finnas en liten chans att de ska lyckas!! Sen om man nu lyckas, är chansen att kvinnan blir gravid av "fettis-sperma" väldigt liten. Är eller sperman har inget ägg att befrukta då de inte släpps någa "fettis-ägg." Detta är väl ett väldigt väldigt stort käll till att inte hamna i 100 kilos klassen? Vakna liksom!!!
.
Jag tänker inte ge några råd om hur man gå ner i vikt, mitt råd är att gå inte upp i vikt!!! Och du sambo som sitter jämte din patner och ser den växa. SÄG NÅGOT!!! Gör något, aggera!!!!! Om inte Mats säger till när jag börjar gå åt fel håll, vilket håll de än är, så kommer jag bli fly-fucking-förbannad när jag en dag inser det själv. Inte för att jag ska ha några barn. Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0