Nu är jag på G igen!

Efter några veckor av okreativt tänkande är jag nu tillbaka i mitt gamla "glada" jag igen. Haha. Nynnade runt i min ensamhet och kom på en låt, som är baserad på en annan låt, av en vis känd artist. Haha Knatten! Ne men skämt och sida. Ni vet "Tuttar tuttar tuttar överallt. Hoppas att de aldrig någonsin mera blir kallt. Ni ska veta att jag hela vintern svalt, för att orka se tuttar överallt" osv.
.
Facebook facebook facebooka om allt
De har aldrig någonsin funnits nått så ballt
Ni ska veta att när inte internet fanns, då kunde man inte facbooka om allt!
Facebook facebook facebooka de är ballt
Man får reda på inget och allt
Ni ska veta att jag i min ungdom svalt, för att nu kunna facebooka om aaaallllllt!
.
Vad skulle vi göra utan vårt kära facebook?
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0