Realistisk? NEJ!

Vaknar i morse och tittar på termometern och den visar sju plusgrader!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka lycka lycka! Barmark och det är fan nästan ljust! Vem kan förstöra denna underbara morgon? Jo, en lös ko och en spark på axeln lyckades rätt bra. Haha. Så när alla kossona var mjölkade så var mitt tålamod så långt borta att tårarna som nästan kom ur ögonen kokade!! De var precis som att alla kalvarna förstod att jag var på dåligt humör för dom var så snälla och skötte sig exemplariskt! Haha. Så morgonen var ändå bra i slutändan!
.
Nu skiner solen och får total ögon-orgasm av torr asvalt! Man ser grönt gräs och hör fåglana kvittra! Vår VÅr VÅR! Men vi är bara i februari och vad som helst kan hända. Kan komma en snöbomb igen och försöra allt som sist. Ingen idee att ta av dubbdäcken direkt.. Men när det gäller att våren kommer släpper jag alla realistiska och misstänksamma tankar och släpper lös den lilla possitiviteten jag har inom mig. Haha. Nu jävlar ska de bli vår!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0