SICKEN HELG!!

Härlig helg som började med att jag hann med allt och for iväg till lille Kalmar, och lille Mats. Haha. Han skämdes inte dåligt när jag satt där på tåget mitemot han och luktade ko och hade byxorna i armhålorna. Härligt! Sen blir det att sova ut ordentligt ända till klockan 8 när the student ska upp MEN JAG FICK LIGGA KVAR!! Så stolt! Sen slappa hela förmiddagen för att sedan åka till fina Henry och Tanja på besök i Nybro. Nybro som dom gör så mycket possitiv reklam för så jag har börjat fundera på om Nybro verkligt existerar, men tydligen! Haha. En lång härlig kväll som slutade vid 4 på morgonen. Att man kan ha så roligt på 4 pers? Haha!! Vann i alla fall kortpelet så är väldigt nöjd! Härlig 3 rätters middag med riktigt härliga muffins! Fick prova massa kläder och blev helt bortskämd av Nybor-paret!
.
Efter en natts sömn (eller morgon?) med deras underbara lilla kisse, som måste vara hundkosad(?) så blev de frukost serverad av pannkaksbakande Henry. Har nog inte sovit över hos någon sen jag var 10. Haha. Kanske inte helt sant, men mysigt var det. Sen fick herrarna ta över med TV-spel och sen sprang klockan iväg och det var dags att åka hem..
.
Fick min motion i alla fall när min kära, olåsta, cykel stod och väntade på mig i vimmerby och det vara bara att börja trampa hemåt med en alldeles för stor väska. Men det gick i slasket. Min röv är dock inte gjord för att sitta på en cykelsadel i en timme. Somnade gott i alla fall vill jag lova!
.
Som vanligt har jag ingen kamera som jag gärna skulle velat haft i helgen, men man kan inte få allt antar jag! Men en härlig helg i alla fall!! Får helt enkelt göra om det så vi kan få fotobevis. Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0