SnöbomB

Igår var jag och hälsade på Morfar när det började snöa lite smått. Men de kändes i alla fall varmt och lite mer "blött" än dagarna innan så jag sa att jog peppar för vår nu. Då skrattade en sköterska åt mig och sa att de var bra att de finns possitiva ungdomar. Haha!! Idag är det fortfarande inte så kallt, men en massa snö! Tror det har kommit någon decimeter under natten och det bara förtsätter.. Tog tvärstopp imorse när jag svängde in till jobbet med min broddade skönhet på två hjul. Hade blåst upp en stor snövall som jag inte såg för hade mössan för långt ner och halsduken för högt upp. Haha. Halvramlar och inser att snön går till knäna. Härligt! Som en levande snöboll valsade jag runt, men jag är nöjd så länge inte ögonfransarna fryser fast i mina kläder! Hoppas fortfarande på vår imorgon!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0