Taco in my heart!

Har nu ätit tacos i 5 dagar irad och njuter fortfarande av varenda tugga. Haha. De är så lätt och gott. Lööv taco! Men frågan är ju hur nyttigt de är liksom? För brödet är ju vit så de är säkert egentligen ingen hit. Och dressingen som man vräker på kanske inte heller är så hälsosam? Men jag använder turkisk yougurt så den är inte lika illa eller, hoppas jag! Haha. Men sen har man ju liksom kött och grönt. De är ju hälsosmat säger dom ju. Och man kan ju variera sig till allt möjligt!!! Man behöver ju liksom inte alltid ha gurka och majs i liksom. ta lite vitkål vet'ja! de gjorde jag. Haha! Ne men tacos är de "nya" it! Hemmagjord pizza kommer inte långt efter för en som inte kan laga mat, men de tar ju lite längre tid att göra den.. Haha. Lat.se, jo de är mitt andranamn! Haha!
.
Morberg skulle varit stolt! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0