Trött på alla som säger att de är kallt..

..så tänkte säga att de är jävligt kallt ute! Fy i helvetsts sate! Fryser sönder! Dörren till kossorna hade frysit fast så de var inte bara en utmaning att ta sig till jobbet idag, utan även en utmaning att ta sig in! Haha. Men dubbdäcken till cykeln funkar kanon så är väldigt nöjd i alla fall!!! Dock såg jag ingenting när jag cyklade då jag ade kläder efter väder som min mamma så fint skulle sagt. Mössan ner över och halsduken upp över ögonen! Kan inte bli bättre..? Jag glömde mitt stjärt-skydd till cykeln så min röv frös till is!!!! Stackars stjärt.. Så nu ska jag tina upp den för att sen sova bort hela dagen. Tummen upp för stjärtvärme?
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0