De luktar KO! Hallelullia!

Har power-jobbat några dagar bara för att "förbereda" mig på hur jag ska lägga upp arbetet för att hinna klart lite tidigt så jag hinner med bussen mot kalmar och kärlek. De visade sig att det var en bra planering för hann med bussen och tåget. Att jag lukar ko, skit och svett får jag försöka glömma bort, även fast folk tittar snett på mig. Haha!
.
Har insett att jag tänker i 30 sekunders intervaller. "Vad hinner jag på 30 sekunder?" Halva den 30 seknuderna går ju åt att tänka vad man hinner. Haha. Men tycker jag har lärt mig rätt bra på att planera snabbt oh enkelt så de flyter på bra. En possitiv panik-chock kan man beskriva känslan som! Skulle kunna bli effektivitets-coach. Haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0