Konstigt?

Min halvlediga dag har spenderats genom att inte göra någonting som har blivit en trend i mitt liv just nu. Haha. Tyckte att de skulle bli så skönt och har längtat efter "inte-göra-någonting"-dagen hela veckan och så blir jag uttråkad efter lunch typ och de kryper i benen på mig. Haha. Jag är ett sånt vanedjur att även fast de är skönt att bara vara så känns de så konstigt!
.
Insåg i alla fall att min nagelodling inte är rimlig!!utropstecken!! så efter att en sakta men säkert börjat gå av så rök allihop nu.. Så känns riktigt konstigt att skriva på tangentbordet i afton. Haha. fröstå inte hur mina naglar kan hålla så mycket smällar dom får? Tror dom är gjorda av stål egentligen, eller så är det all choklad jag äter. Haha.
.
Ägnade även massa tid (sädår 30 minuter) till att städa upp röran som blivit under dessa snö-veckor som varit. Har inte orkat någonting så mitt bohag har sett ut som en hönsgård som inte blivit urmockad på några veckor! Diskat, plockat undan, dammsugit, skurat golv och försökt mig på att få badrum och kök klinsikt rena, utan att lyckas dock.. Haha. Känns nästan lite läskigt konstig att de är rent. Vågar liksom inte göra något för då kommer de bli skitigt igen. Bara jag rör mig så flyger skiten omkring, och ja, jag har duschat idag. Haha.
.
En riktigt konstig dag får jag väl tolka mina egna tankar som! Men jag är väldigt nöjd ändån!!! Tummen upp!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0