Jag går upp före solen, men somnar efter den!

Igår tror jag det var på radion som OlaLustig dissade dagen. Haha. Först tyckte jag bara det lät väldigt knäppt. Men en när jag tänke lite så har han nog rätt. Eller jag skulle inte vilja dissa dagen kanske, men hissa morgonen! På dagen är det allt dedär tråkiga som ska göras. Bara massa måsten och stress. Massa bilar, människor och blä! Ne, morgonen är fin! Lugn och vacker. Är nog egentligen ingen morgonmänniska, men mitt liv har präglat mig till de. Jag är så illa tvungen att vara pigg på morgonen. Skulle vara hemsk jobbigt om jag var för trött för att gå upp varje dag! Haha. När jag avr yngre var jag ingen morgonmänniska. Fast jag var ingen kvällsmänniska, eller dag, natt. Jag var då en sovmänniska. Jag sov alla timmar på dygnet och de gillade jag! Haha!
.
Elinor Björk
En styck ko-kvinna måste vara pigg på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0