"Vi är dom som förlorar men jublar ändå!"

Idag känner jag mig snygg, på topp och glad! Allting rullar och solen skiner!! Vår vår vår! Man mår så jävulskt bra av att röra på sig så jag förstår inte varför ingen har tvingat mig till detta tidigare i livet? Jag mår skit bra! Har inte varit ens lite förskyld på över ett år!! Jag har inte alls ont längre, inte bara knät som blivit bättre utan har aldrig ont i ryggen längre. ALLA säger ju att dom har ont i ryggen, jag säger bara en sak: TRÄNA! Och förvänta er inte miraktel-resultat efter en vecka. Man får liksom ge de ett år innan man kan må så bra som jag! Mohaha! 375 kronor i månaden kostar det i västervik att bli piggare, gladare och mer smärtfri. Tycker man inte det är värt de, så har man nog inte så ont..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0