Hit-hit-hitVARNING!

Lyssnar jämt på radio som sagt och RIX FM är den kanal som funkar så kör på den. Något jag stört mig på dock är att när jag kommit halvvägs till jobbet på morgonen så sluter "45 minuter musik no stop, bäst musik just nu, hela tolv låter irad" och de börjar spela muski med reklapauser i igen. Och då har dom alltid "Ny musik den här veckan är........Och veckans hitvarning........." och så ravlar dom alla låter. Jag har tyckt väldigt många gånger att veckans hitvarning har varit samma låt några veckor irad. Skulle snarare heta månadens hitvarning. Eller så är det bara för att jag lyssnar på just den reklamen så många gånger i veckan så de känns som att den hålt på jättelänge! Så nu la jag i alla fall på minnet vilken låt det var som var veckans hitvarning förra veckan, för att se om det var en ny eller samma denna vecka. Och de visar sig att de är en ny hitvarning, men den låten som var hitvarning förra veckan var nu på "ny musik den här veckan är..."
.
Hur kan man först vara en hitvarninng i en vecka, sen gå till ny musik nästa? Nog tvärtom, men ne!
Gör om gör rätt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0